تفاوت بین قرص و ژل ماشین ظرفشویی:
ژل ماشین ظرفشویی ارزانتر از قرص است، اما ژل قدرت پاک کنندگی کمتری دارد. توصیه می شود در مواقعی که حجم ظروف کم است به جای قرص از ژل ظرفشویی استفاده شود، همچنین به دلیل حجم کم مخزن این ماشین ها بهتر است برای ماشین ظرفشویی رومیزی از ژل استفاده شود.
ژل ماشین ظرفشویی و قرص ماشین ظرفشویی هر دو نوع محصولات شستشوی ظروف هستند، اما اختلافات مهمی نیز دارند از جمله:
ژل ماشین ظرفشویی به صورت یک مایع غلیظ و چسبناک است که در بطریها عرضه میشود، در حالی که قرص ماشین ظرفشویی به صورت قرصهای جامد و دایرهای است
هر دو نوع محصول به خوبی عمل میکنند، اما برخی افراد ممکن است یکی را بهتر از دیگری تجربه کنند. ژل ممکن است بهتر برای شستشوی ظروف دستههای بزرگ و کثیف باشد، در حالی که قرصها بهتر برای ظروف کمتر کثیف و کمحجم باشند
ژل ماشین ظرفشویی به صورت مایع در بطریها قابل ذخیره است، در حالی که قرصها به صورت جامد و فشرده در جعبهها عرضه میشوند و فضای کمتری را اشغال میکنند.
در نهایت، انتخاب بین ژل ماشین ظرفشویی و قرص ماشین ظرفشویی بستگی به سلیقه شخصی و نیازهای خاص هر فرد دارد.
ژل ماشین ظرفشویی به راحتی میتواند به طور مستقیم در محفظه مخصوص ماشین ظرفشویی ریخته شود، در حالی که قرص ماشین ظرفشویی نیاز به گذاشتن در محفظه یا جعبه خاص دارد و باید به دقت قرص را قرار داد و بسته شود.
ژل ماشین ظرفشویی یا قرص ماشین ظرفشویی بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی دارد. اما برخی از مزایای هر یک از آنها میتواند به شرح زیر باشد:
منبع:
کِیتِرینگ یا پذیرایی(انگلیسی: Catering) به صنعت آمادهسازی و پخت غذا و نوشیدنی در یک محل و سِرو آن در محلی دیگر گفته میشود. همچنین کترینگ یکی از صنایع خدماتی است که برای ارائه غذا و نوشیدنی برای مراسم ها و رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.
کترینگ هواپیمایی، کترینگ قطار، کترینگ بیمارستانی و کترینگ هتلی از انواع کترینگ هستند.
1.انتخاب مکان مناسب:
اولین قدم انتخاب محل مناسب برای رژیم است. تحقیق و یافتن مکان مناسب آسان است. غذا حداقل باید در مکان های مختلف در مجاورت باشد تا از رقابت جلوگیری شود. ، مکان های شلوغ ممکن است فروش بیشتری داشته باشند اگر به همه این موارد فکر کنید، انتخاب آسانی می شود.
2. یک نام مناسب انتخاب کنید.
مرحله دوم انتخاب نام مناسب برای پذیرایی خود است. انتخاب نام برای کترینگ، رستوران و فست فود بسیار مهم است زیرا نام نشان دهنده کسب و کار و کار شماست. می تواند مشتریان و مراکز مهم را به همکاری تشویق کند.
3. برآورد هزینه کل:
مرحله مهم و اساسی دیگر برآورد هزینه است. منو تجهیزات مواد غذایی؛ اجاره یا خرید مکان مناسب؛ هزینه های آشپزی و نیروی کار؛ همه موارد مانند هزینه های تبلیغات را در نظر بگیرید. ما یک تخمین کلی از تمام هزینه ها برای تصمیم گیری بهتر و آسان تر برای هر مورد داریم.
منبع:
فصل اقتصاد - در بسیاری از مغازهها و مشاغل مانند بستنیفروشیها، فروشگاههای مواد غذایی، سوپر مارکتها و فروشگاههای مواد پروتئینی شما یخچال ویترینی را دیدهاید.
یک فروشگاه بزرگ یا حتی یک سوپرمارکت کوچک به این نوع یخچالها نیاز دارد. در حقیقت یخچالهای فروشگاهی، برای هر کسب و کاری که با مواد غذایی خوراکی سروکار دارند بسیار ضروری است. این یخچالها ساختمانی شیشهای دارند و تمام محصولات در داخل آنها برای مشتریان به نمایش درآمدهاند. به همین دلیل به آنها یخچال ویترینی گفته میشود.
انواع یخچال شیشه خم سایزهای بزرگ به همراه صفحات شیشههای خمیده و نورپردازیهای چشمنواز در هر طبقه تولید میشود. درب این دسته از یخچال های صنعتی، شیشهای است و در قسمت بالا قرار گرفته است. این نوع یخچال برای نمایش و فروش محصولاتی که در بسته بندی خاصی قرار دارند، مانند نان، کیک و شیرینی، غذاهای آماده و غیره استفاده می شود. این یخچال دارای درب شیشه ای است که به مشتری اجازه می دهد محصول را ببیند و به راحتی از آن استفاده کند.
این نوع یخچال برای نمایش و فروش بستنی و محصولات یخ چالی دیگر استفاده می شود. دارای سیستم خنک کننده قوی است که حفظ دمای مناسب برای نگهداری بستنی و محصولات یخچالی را تضمین می کند.
فریزر های فروشگاهی خوابیده ویترینی عرض زیادی دارند. این ویژگی موجب میشود در فروشگاههای زنجیرهای بزرگ، کاربرد فراوانی داشته باشند. فریزرهای ویترینی، با داشتن یک درب شیشهای در قسمت بالایی یخچال، گزینه بسیار خوبی برای نمایش دادن محصولات هستند.
این نوع یخچال برای نمایش و فروش نوشیدنی ها، آب معدنی و نوشیدنی های گازدار استفاده می شود. که در دو مدل یخچال ایستاده تک درب و یخچال ایستاده دو درب هست برخی از این یخچال ها دارای سیستم یخ ساز هستند که به مشتریان امکان می دهد نوشیدنی های خود را با یخ سرد و خنک لذت ببرند.
یخچال های صنعتی کانتر سرد به این دلیل که دمای خاصی ندارند و دمای داخل محفظه را تغییر نمیدهند، جهت قراردادن شیرینیها در شیرینیفروشی، انواع پنیرها و سوسیس و کالباسها و همچنین برای نمایش و فروش دسرهای مختلف کاربرد دارند.
یخچال های کانتر گرم صنعتی، برای نگهداری غذاهای پخته شدهای که قرار است مشتری در فروشگاه مورداستفاده قرار دهد به کار میروند. از جمله این غذاها میتوانیم پیتزا، اشترودل، لازانیا، برنجها و خورشتهای رستورانی را نام ببریم..
منبع:
کمپین تبلیغاتی خلاقانه و مدرن یکی از راههای موثر برای جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش محصول یا معرفی خدمات است. امروزه با پیشرفت فناوری و تغییرات در روشهای تبلیغات، استفاده از روشهای تبلیغاتی خلاقانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
کمپین تبلیغاتی خلاقانه و مدرن، روشی تبلیغاتی است که از ایدهها و کانسپت های نوآورانه و خلاقانه برای جلب توجه مخاطبان استفاده میکند. این نوع کمپینها معمولاً از استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته، طراحیهای جذاب و محتوای تاثیر گذار و جالب استفاده میکنند تا مخاطبان را به خود جلب کنند. این نوع کمپینها معمولاً برای جذب نسل جوان و فعالان حوزه دیجیتال بهکار میروند و میتوانند در تبلیغات محصولات، خدمات یا حتی ایدههای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
کمپین تبلیغاتی خلاقانه و مدرن یکی از راههای موثر برای جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش محصول یا معرفی خدمات است. امروزه با پیشرفت فناوری و تغییرات در روشهای تبلیغات، استفاده از روشهای تبلیغاتی خلاقانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
در این مقاله به بررسی کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه و به روز میپردازیم و نحوه استفاده از آنها را برای بهبود استراتژی تبلیغاتی شما مورد بررسی قرار میدهیم
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
یکی از موفقترین کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه و مدرن، استفاده از شبکه های اجتماعی است. با توجه به اینکه بیشتر افراد امروزه وقت بیشتری را در شبکههای اجتماعی میگذرانند، تبلیغات در این رسانهها میتواند بسیار موثر باشد. از ایدههای خلاقانه مانند استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی جذاب یا ایجاد محتوای جذاب و دیدنی برای جلب توجه مخاطبان استفاده میشود. یکی دیگر از روشهای تبلیغاتی خلاق و مدرن، استفاده از تبلیغات تعاملی است. این نوع تبلیغات امکان ارتباط مستقیم با مخاطبان را فراهم میکند و آنها را به شرکت در فعالیتهای تبلیغاتی مشارکت میکند. از طریق ارائه بازیها، نظرسنجیها یا رویدادهای تعاملی میتوان از مخاطبان خواست تا به صورت مستقیم در تبلیغات شرکت کنند و ارتباط بیشتری با برند برقرار کنند. همچنین، استفاده از تکنولوژیهای نوین که امروزه به معرض نمایش گذاشته شده مانند واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی نیز میتواند در تبلیغات خلاق و مدرن موثر باشد. ایجاد تجربیات تعاملی و جذاب برای مخاطبان از طریق این تکنولوژیها، میتواند به افزایش توجه و تاثیرگذاری تبلیغات کمک کند. در نهایت، استفاده از تبلیغات محتوا محور نیز یکی از روشهای خلاق و مدرن در تبلیغات است. ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای مخاطبان، میتواند به جلب توجه آنها و تشویق به انجام عمل خاصی مانند خرید محصول یا استفاده از خدمات، کمک کند. در نتیجه، انتخاب روشهای تبلیغاتی خلاق و مدرن، میتواند به بهبود استراتژی تبلیغاتی شما کمک کند. از طریق استفاده از رسانههای اجتماعی، تبلیغات تعاملی، تکنولوژیهای نوین و تبلیغات محتوا محور، میتوانید توجه مخاطبان را جلب کرده و فروش خود را افزایش دهید.
آنچه در مورد راه اندازی کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه نمیدانید!
راه اندازی کمپین های تبلیغاتی بهترین راه برای دستیابی به مشتریان است. شعارها و شخصیت های کمپین های تبلیغاتی معروف سال ها در حافظه مردم باقی می ماند. کمپین های تبلیغاتی هوشمند به شما کمک می کنند از طریق کانال های رسانه ای مختلف با حداقل بودجه بفروشید.
اکنون می توانید ببینید که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به افزایش توانایی شما برای ایجاد مخاطب و مشتریان واقعی کمک کنند. اما این روزها حتی اینستاگرام و یوتیوب بدون یک کمپین تبلیغاتی خلاقانه چندان کاربردی ندارند.
اگر محصول جدیدی را بدون ایجاد فرصتی برای جلب توجه معرفی کنید، دچار کلیشه ها خواهید شد. تبلیغات شما باید شبیه تلفن های قدیمی باشد. اگر کسی زنگ آگهی شما را جواب ندهد، فروش شما افزایش نمی یابد و محصول شما در بازار موفق نخواهد بود. اگر کمپین تبلیغاتی ندارید، این شکلی خواهید بود. پس داخل آب نرو!
ایجاد یک کمپین تبلیغاتی نیازمند تحقیق عمیق در مورد بازار هدف به منظور انتخاب رسانه مناسب است. رسانه ای که می توانید تبلیغات خود را به مشتریان خود نمایش دهید. پس هرگز تبلیغات را ساده نگیرید. در دنیای پر سر و صدا امروزی هم همینطور است.
read more:
شاید کلمه ممنوعه واژهای هیجان انگیز برای همه ما باشد؛ وقتی این کلمه به گوشمان میخورد کنجکاو میشویم بدانیم چه محتوایی در یک فیلم یا یک کتاب وجود دارد که باعث ممنوعیت آن شده است و چه کسانی حق این را دارند که مانع چاپ کتاب شوند؛به طوری که حتی از قفسه کتابخانهها برداشته شود. در این مقاله از فروغ سیمرغ شما را با لیست کتاب های ممنوعه که باید خواند، آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.
"کتاب ممنوعه" یک اثر ادبی است که به علت محتوای شایعهآمیز و یا سیاسی آن، توسط مقامات یا جامعه مورد سانسور و ممنوعیت قرار گرفته است. این نوع کتابها به طور معمول شامل موضوعاتی همچون جنسیت، سیاست، دین، تاریخ و حقوق بشر میشوند. کتابهای ممنوعه معمولاً در جامعههایی که از نظر سیاسی، فرهنگی یا مذهبی محدودیتهایی دارند و یا حاکمیت اطلاعات و نظارت بر آنها وجود دارد، بیشتر دیده میشوند. اما برخی افراد ممکن است به دنبال خواندن این نوع کتابها برای دستیابی به دیدگاههای جدید و یا برخورد با ایدئولوژیها و محدودیتهای جامعه باشند. به طور کلی، کتابهای ممنوعه نقش مهمی در تحریک فکر و تغییرات اجتماعی دارند.
جالب است بدانید برخی از کتاب های موجود در بازار به دنبال اعتراض مدیر یک مدرسه یا والدین دانش آموز کاملاً ممنوع شد و از قفسه کتابخانه ها برداشته شد. برخی از کتاب ها هم به علت داشتن محتواهایی مانند نقد دین اسلام و گرایش به ادیان دیگر در ایران ممنوع شد.طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1367 افراد باید پیش از چاپ کتاب خود اقدام به اخذ مجوز از وزارت ارشاد کنند.
اکنون بد نیست که به بررسی چند نمونه از کتاب های ممنوعه و دلیل ممنوعیت آن بپردازیم! هرچند که برخی از این کتاب ها مورد توجه و علاقه بسیاری از خوانندگان قرار گرفته اند و به صورت غیرقانونی در بازار سیاه یا از طریق اینترنت در دسترس قرار می گیرند.
اثر ضاله ازعلی دشتی بیانگر موضوعی از نقد دین اسلام و بی حرمتی به عقاید شیعیان وبینشی انتقادی بر زندگی اسلامی دارد که در سال 1353 به چاپ رسید. کتاب "ضاله" نوشتهی علی دشتی، به دلایلی ممنوع شده است که بسیاری از آنها به محتوای جسورانه و توصیفات جنسی آن مربوط میشود. این کتاب با داستانی بسیار جریانی و تند، موضوعاتی را بررسی میکند که در فضای عمومی معمولاً تابو تلقی میشوند. شرایط و رخدادهای غیرقابل پذیرشی که در داستان به تصویر کشیده شده است، باعث شده تا برخی از مقامات و نهادها، این اثر را برای عموم ممنوع و غیرقابل توزیع اعلام کنند. با این حال، نظرات دربارهی این اثر متفاوت است و برخی از افراد از ارزش ادبی و هنری آن دفاع میکنند.
کتاب جیر با اختیار، ابلیس در سکوت، کتاب عقلا بر خلاف عقل و 23 سال چند نمونه از کتاب های ممنوعه وی هستند.
کتب صادق هدایت، نویسنده و مفکر برجسته ایرانی است که در زمینههای مختلفی از جمله علوم اجتماعی، فلسفه و سیاسی فعالیت میکند. با وجود داشتن طرحها و نظریههای پیشرفته و قابل تامل، متأسفانه کتب او در بسیاری از کشورها، به خصوص در ایران، ممنوع شده است. این ممنوعیت به دلایل مختلفی اعم از تفاوت دیدگاهها، نگرانیهای سیاسی، حاکمیت دینی و یا عدم تطابق با قوانین و مقررات متفاوت است. اما این ممنوعیتها معمولاً باعث جلوگیری از دسترسی به ایدهها و آثار ارزشمند این نویسنده میشود که میتواند به تحولات و پیشرفت جامعه کمک کند. چاپ دوباره کتب صادق هدایت به دلیل تشویق به اسلام ستیزی و نقد اسلام در ایران ممنوع شد. از آثار وی میتوان به کتاب افسانه آفرینش، کاروان اسلام و داستان حاجی آقا اشاره کرد.
مطالعه بیشتر:
https://foroghesimorghpub.ir/list-banned-books/